dinsdag 7 mei 2013

Afscheid......

Vandaag neem ik afscheid van mijn mooie tas.


Ik heb hem zo'n 2 jaar geleden gemaakt, als het niet
langer is. Ik heb hem misschien 1 keertje gebruikt, maar
daarna is hij bij Atelier Salgarollo blijven wonen.
Vandaag gaat hij dus mee met Ann. Ik heb er voor haar 
nog een drukknoopje in genaaid en mijn labeltje.


Mijn labeltje wou ze er absoluut in. Dus vanaf vandaag kan
ze er mee pronken.
Gisteren ben ik ook weer bij Inge, mijn afslankcoach geweest.
Er is weer 1 kilootje af!!!! Maxime en Alexis zijn er ook mee
begonnen en zijn in 1 week tijd 2.4 kg en 2.9 kg kwijt. Ik ben
trots op hen, want de 1ste 3 weken zijn de moeilijkste en
na 1 week hebben ze toch al een mooi resultaat. DH wil er
waarschijnlijk ook mee beginnen. Vorig jaar was hij voor de
zomer 12 kg afgevallen, maar die (en waarschijnlijk nog 
enkele meer) zijn er terug bij. Wordt vervolgd.......
Nu ga ik vlug mijn spulletjes bij elkaar nemen en dan
richting Westerlo, want vandaag is het weer Dolle Dinsdag!!!!

                                    Fijne dag,
                                     Martine

4 reacties:

Lida zei

Wat lief dat zij hem mag hebben en wat een mooie is het! Sterkte met het afvallen, bij mij zijn er helaas weer 4 kg. terug aan, maar na de vakantie weer met goede moed ertegenaan!
Groetjes
Lida

yvonne zei

Oeiiiii wat een mooie tas!!!
Veel sterkte verder met af vallen . gr yvonne

Ann verstreken zei

Hé Martinneke,
Het is precies een beetje moeilijk om afstand te doen van je mooie tas?!
Maar ik ben er wel heel fier op, ze is echt wel mooi!
En nog een dikke proficiat voor jou en je zonen! Wat een super-dieet-familie !!!
Groetjes,
Ann
X

Nanske zei

Wat een mooie tas...en hoe knap...je eigen naamlabels ;-)

Veel succes verder met jullie dieet ...altijd veel fijner als de rest mee werkt...
Vele groetjes,nanske