maandag 27 mei 2013

Druk, druk, druk......en Lente opendeurdagen!!!!!

Vorige week vrijdag was het weer les lintborduren.
Ik heb tijdens de les foto's genomen, maar ik was er
nog niet toe gekomen om ze op mijn blog te zetten.






Marie-Thèrese had haar tasje af. Het is prachtig!!!





Volgens mij zijn onderstaande foto's van Annie en Mariette
hun borduursels. Als het fout is dan hoor ik het wel!!!


Mariette is ook nog een geldbeugeltje aan 't maken.
Het beugeltje moet er nog aan en dan is ze klaar.


Annie had ook nog een leuk tasje bij om te laten zien.



Het is gemaakt van ijzeren lipjes van blikjes en het is in
elkaar gehaakt.
En Chris had haar lentemandjes van de les van Jeanneke
klaar.
Mooi hè!!!!
Ondertussen heb ik niet stil gezeten. Ik heb 2 projecten
afgewerkt, waar ik voorlopig niets van kan laten zien.
Sorry, maar dat is voor later.
Nu ben ik nog met een tas bezig, hopelijk krijg ik hem 
nog af tegen donderdag.


Donderdag beginnen de Lente opendeurdagen bij Atelier
Salgarollo, dit tot en met zaterdag. Vrijdag kan je een bezoekje
brengen tot 20 uur. Kom zeker een kijkje nemen, het nieuwe 
lesprogramma ligt dan ook klaar voor jullie en zoals altijd zijn 
er mooie dingen te zien.
Er zijn ook nog mooie pakketten te koop, hier zien jullie alvast
een voorproefje.




En er zijn ook kleine pakjes van 10 cm x 10 cm van 25
verschillende felle stofjes.


Ik heb ook nog een leuk stofje meegebracht van bij Atelier Salgarollo.
Hiermee ga ik ook nog een rokje maken voor tijdens deze dagen.


Dus ik ga het nog druk hebben!!!! 
Maar eerst ga ik deze 2 in de tuin zetten, door het schitterende
weer heb ik er nog geen kans toe gekregen.


Hopelijk hebben we dan binnenkort paprika's en pompoen
uit de tuin!!!
Deze ochtend ook eventjes langs Inge, mijn Herbalife coach
geweest. Er was 100 gr bij, maar mijn vet was verminderd en 
mijn spiermassa was toegenomen. Tja, deze week ben ik 
eventjes uit de bocht gegaan :-( Maar nu doen we vol goede
moed verder want ik wil er toch zeker nog 11 kg afkrijgen.
Dit gaat me zeker lukken, vermits iedereen me steunt en 
ook door jullie complimenten. Iedereen bedankt voor de 
ondersteuning!!!!
Nu ga ik snel aan de slag, want hoe graag ik ook verhaaltjes
schrijf voor jullie, het werk blijft ondertussen liggen!!!
De kabouters hebben de weg nog altijd niet gevonden.
Ik weet wel hoe ze eruit zien.....

Maar voorlopig kan ik ze alleen maar in dit mooie boek
vinden ;-)


En nu ga ik snel aan de slag en ik hoop jullie te zien
en te ontmoeten tijdens de Lente opendeurdagen bij
Atelier Salgarollo!!!

                                          Fijne dag,
                                          Martine

3 reacties:

quiltingmieke zei

piep

jij bent herlijk bezig,
en wat een mooie lintjes-borduurwerkjes.
Oh wat was ik graag eens naar de lentedagen gekomen, maar nu zonder tuut...
komt vast nog wel een keertje.

knuf mieke

ps. love your stofje voor het rokje

Ann verstreken zei

Heel mooi boek! Als je het leest geloof je er in!
Wat zijn de resultaten van het lintborduren mooi!
Hé Annie ken ik! Ze is van bij in de streek! Mooie tas Annie!
Ik ben heel benieuwd naar je geheime werkjes en vooral dat rokje!
Tot donderdag! Dan ben ik er met een kleine surprise en de poezenhapjes!
Groetjes,
Ann
X

Dominika Starańska zei

Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.