dinsdag 28 mei 2013

Goed gewerkt!!!

Gisteren heb ik goed gewerkt. De tas die nog in de maak
was, is zo goed als klaar. Ik zet er een voorlopige beugel
aan, want we hadden de juiste maat niet. Die is nog in
bestelling.



De kleuren zijn in het echt wel mooier en de tas is ook wel
mooier als er een grotere beugel aan staat.
Mijn rokje...............dat heb ik ook nog afgekregen. Nu had
ik het wat smaller gemaakt, maar het is toch nog een klein
beetje te groot.



Wat staat er vandaag nog op het programma?????


Een volgend rokje en daarna poetsen en strijken????
We zien wel hoe ver we geraken!!!
Hopelijk blijft de zon van de partij!!!!

Ps : Als je tijd hebt spring dan vanaf donderdag eens 
      binnen bij Atelier Salgarollo.

                                          Fijne dag,
                                           Martine

3 reacties:

quiltingmieke zei

piep

jij gaat als een speer meid,
super.

En het rokje...beetje te wijd...volgende stukkie eraf doen

knuf

Atelier Ullizee zei

Mooie tas en rok! Ik vind het frisse kleuren.

Ann verstreken zei

Echt mooi dat rokje!
Doe het donderdag aan dan kan ik je er mee in het echt bewonderen!
Groetjes,
Ann
X