zaterdag 3 augustus 2013

90 jaar!!!!!!!!!!!!

Gisteren werd mijn grootmoeder 90 jaar!!! Momenteel heeft
ze veel last van de warmte, maar stilaan gaat het beter.


De gelegenheid om nog eens een foto te nemen. Nu zou ik mijn
zonen eens zo ver moeten krijgen om een foto van hun drietjes
te maken.
Stilletjes aan kom ik weer op gang. Met die warmte van
de laatste dagen, had ik geen zin om veel te doen.
Nu moet ik toch echt mijn SAL 2013 project van juli afmaken.
Ik kan jullie al een klein beetje laten zien.



Ik maak er mijn eigen versie van. Natuurlijk heb ik erop geborduurd.
Ik hoop het vandaag klaar te krijgen.
Verder heb ik stofjes geknipt voor een nieuwe quilt.


Ik kan jullie alvast vertellen dat het een prachtige quilt wordt!!!
Dat kan ook niet anders met zulke mooie stofjes.

                                                               Zonnige dag,
                                                Martine

5 reacties:

Lida zei

Leuke foto van de mannen met je Oma, maar als je een foto van alleen hen wil hebben, gewoon vragen als verjaarscadeau! Groetjes
Lida

Martine Mingeroet zei

Je oma ziet er nog altijd goed uit.....nog niks veranderd tegen vroeger.....toen je jongens nog op de kleuterschool zaten.Groetjes, martine

Frederika zei

Wat een mooie foto. Heerlijk om zo oud te worden, met zulke mooie mannen om je heen.
Fijn weekend Frederika

Ann verstreken zei

Je hebt prachtige kids Martinneke en je oma ziet er stralend uit. Geweldig als je gezond oud mag worden. De hitte is voor vele mensen te veel nu.
Ik ben zo blij voor jou dat je vakantie zo fijn is geweest en heb een beetje mee genoten van je mooie vakantie foto's.
Tot binnenkort bij Salgarollo!
Groetjes,
Ann
X

Sonja zei

Tu as trois grand et beaux fils!!! Woaw, chapeau :)