woensdag 7 augustus 2013

Ik heb niet stil gezeten!!!!

Een paar dagen geleden heb ik jullie al verteld dat ik met een
nieuwe quilt bezig was. Wel de top is af en hij is prachtig!!!!


Het is een nieuw ontwerp van Kristel Salgarollo en binnenkort
te krijgen bij Atelier Salgarollo. De quilt moet nog gedubbeld
en gequilt worden, maar ik wou hem toch al eventjes laten zien.
Eigenlijk wou ik hem zelf quilten, maar Kristel stond er op
dat zij het zou doen. Dat weiger ik natuurlijk niet!!!
Vanmorgen heb ik ook nog mijn SAL 2013 project voor juli
afgemaakt. Ik maakte er mijn eigen versie van.



Gisteren heb ik ook de rozen in de voortuin gesnoeid.


De hibiscus bloeit ook heel mooi.


De lavendel kan ik bijna plukken, dan kan ik hem in zakjes doen.


En deze kleine kwam ik ook tegen.....


Ik was vergeten te zeggen tegen mijn thuisblijvers dat ze
de buxus water moesten geven met als gevolg.....


Kapot natuurlijk!!!!

                                          Fijne dag,
                                           Martine

                                  

6 reacties:

quiltingmieke zei

piep, prachtig werk hoor meid, en mooie foto's , zonde vd buxus....knufje mieke

ps, je tas is heel mooi, helemaal " you "

yvonne zei

Wauww jij ben bezig geweest!!!!
wel mooi allemaal.

Peggy zei

Je hebt inderdaad niet stil gezeten! Het zijn weer heel chique dingen. En dan nog tijd om in de tuin te werken! Goe bezig. Groetjes-Peggy

ann zei

Slaap jij s'nachts ?,,,

lieve zei

Mooie quilt, echt prachtig! Heb me vandaag ingeschreven voor de beginnerscursus patchwork bij salgarollo, dus hoop ik ooit ook eens zo'n prachtexemplaar ineen te krijgen :-)
Groetjes

Frederika zei

Wat een mooi quilt. De tas is ook een beauty zeg. Op de buxus na kun je toch van een enorme bloemenpracht genieten.
groetjes Frederika