maandag 26 augustus 2013

Weer een top klaar!!!

Herinneren jullie je nog dat ik liet zien dat ik weer
een quilt had klaar geknipt? Even de foto ter herinnering.



Wel, deze ochtend was ik vroeg wakker en heb ik de laatste 
steekjes gedaan. De top is klaar en Kristel mag hem quilten.
Hopelijk kan ze me bijhouden!!! 


Ik heb al een foto gemaakt. 



Prachtig hè!!! Het is een ontwerp van Kristel Salgarollo. Binnenkort te verkrijgen bij Atelier Salgarollo, maar nog eventjes geduld!!!
Nu ga ik eerst maar wat strijken, als dat lukt natuurlijk!!!



Arthur denkt aan heel iets anders dan ik, bij het zicht van de
strijkplank!!!
Vandaag ga ik ook nog lapjes bij elkaar zoeken voor mijn
SAL 2013 project van augustus. Ik weet het het wordt weer
op de valreep!!! Het wordt deze Sewing bag.



Ik ben nog aan't twijfelen, maak ik hem zo of maak ik mijn
eigen versie???? Ik kan er over nadenken tijdens de strijk!!!
Nu nog vlug de was aan de lijn.......de stapel strijk gaat dus
nog groeien!!!

                                           Fijne dag,
                                            Martine



9 reacties:

Nanske zei

Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar zal ik zeker en vast es voor op bezoek komen in de winkel...wie weet kan ik dan een pakket aankopen.
Superschoon ...wat een knappe kop ben jij.
Om zo'n mooie dingen te verzinnen.
Echt helemaal top, helemaal mijn ding en knap gemaakt!
PROFICIAT!!!!!!!
Groetjes,nanske

Nanske zei

Ps...Kun je ongv zeggen hoe groot hij is?
Nogmaals groetjes,Nanske

joke leijenaar zei

Erg mooie is de top geworden ,zal. Nog mooier worden nadat hij gequilt is.
succes met de was en strijken,ben ook daar mee bezig,maandag klusje.

Bizzy Martine zei

Hey Nanske,
Het ontwerp is van Kristel Salgarollo. Ik heb het er maar vlug bijgezet op mijn blog, anders denkt iedereen dat ik een knappe kop heb !!
Grtjs, Martine

Frederika zei

<Wat een prachtige top zeg. Mooie kleurencombinatie.
Flink dat je al weer met het volgende aan de slag zal.
Groetjes Frederiks

Lida zei

VANMORGEN VROEG GESTREKEN, NU DRIE WASSEN GEDAAN EN WEER EEN BERG STRIJK!
Maar wat is die top mooie geworden, prachtige kleuren! Groetjes
Lida

Ann verstreken zei

Geweldig mooi ontwerp van Kristel en natuurlijk ook weer mooi gedaan door jou!Jullie zijn een goed team om al die mooie ontwerpen en stofjes tot leven te laten komen!
Hier is de strijkplank ook één van de favoriete plekjes van onze Wisky.
Groetjes,
Ann
X

quiltingmieke zei

piephij is schitterend, wauw, en de kleuren, en de boord...

Ik ben ook al verliefd op je tas die maken gaat, wat een mooi model....

knufje Mieke

Carine Remmery zei

Vlijtig team, ik heb de folder gezien met de kaft van Kristel haar boek, ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar de binnenkant. Tot in SMAM? groetjes Carine