donderdag 10 oktober 2013

Werk aan de winkel!!!

De soep staat te pruttelen, de was steekt in, de vaatwasser
doet zijn ding en het avondeten is ook al voorbereid.
En dan kan ik nu beginnen aan het huiswerk voor de les
machinaal patchwork. Vorige week had ik de stofjes gekozen, 
maar tot hier toe geen tijd gehad om de opdracht uit te voeren
die we morgen af moeten hebben.


Zoals jullie kunnen zien, gaat het een vrij donkere quilt worden,
maar dat wou ik graag eens doen. De bruine stof wordt de boordstof.
Ik was al lang gek van deze stofjes.
Verder wil ik vandaag mijn nieuwe tasje afmaken. De voering
moet er nog in en de beugel moet er nog op genaaid worden.


                                        Fijne dag,
                                         Martine

3 reacties:

Anoniem zei

Ik vind het helemaal geen donkere kleurencombinatie, Martine! Eerder een nazomerkleurenpalet...prachtige kleuren, echt waar... Het wordt weer een juweeltje! xlinda Marchand

Quiltlia zei

Mooie stofjes heb je uitgezocht Veel plezier bij het maken van de quilt.
Groetjes Lia

Nanske zei

Dat zal heel erg mooi worden...
De kleuren zijn alvast heel erg geslaagd!
En als dat uit uw pootjes komt...
Dat beloofd wat te worden, groetjes,nanske...X