vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentines day!!!

Ik wens iedereen een leuke Valentijn, maar
wij vieren het niet, ooit lang geleden
heb ik nog wel eens een bloemetje of 
een cadeautje gekregen, maar nu al jaren
niet meer.
DH is niet echt romantisch aangelegd en is
geen krak in cadeautjes kopen.
Ik geef wel toe dat ik niet de
gemakkelijkste ben om een cadeautje
voor te kopen ;-)

Normaal was het vanmorgen machinaal patchwork, 
maar vanwege ziekte en afwezigen,
gaat de les niet door. 
Ik zal mij dan straks hier thuis eens installeren
en mijn quilt afmaken.

Eerst de huishoudelijke taken die ik gisteren
niet gedaan kreeg doen en dan mag ik aan naaien
denken!!!

Gisteren pas om 21u30 naald en draad
in handen genomen.

Fijne dag,
Martine

2 reacties:

Sonja♥ zei

Oh oui, je connais que trop bien... En règle générale, je n'arrive pas non plus à m'asseoir avant 21:00 pour bidouiller!
Mais du moment qu'on y arrive un peu tous les jours (c'est notre yoga à nous), c'est l'essentiel :)
Joyeuse Saint Valentin!
Ici, non plus, on ne le fête plus... Par contre, Sweetie (8 ans) a offert aujourd'hui une praline en forme de coeur à son "namoureux" (j'a hâte d'entendre ce qu'elle va me raconter tantôt en rentrant de l'école!!!)
Vive l'amour!!!!!

Lida zei

Hoop dat iedereen snel opknapt en gewoon jezelf een cadeautje tijd geven en lekker van je hobby genieten!
Groetjes
Lida