zaterdag 15 maart 2014

Vandaag......


Vandaag is het Quilting day!!!
Ik ben inmiddels niet meer groggy van de medicatie
en kan terug naaien. 
Eerst wat huishoudelijke klussen en dan
kan ik aan de slag!!!
Ik ga proberen verder te werken aan mijn quilt
voor de machinale les.


Ik zou er graag vandaag de randen aanzetten.
Normaal komt er 1 rand aan, maar
vermits ik hem al groter heb gemaakt, wil
ik hem ook breder maken.

Dan ligt er ook nog deze te wachten.


Hier moet ook nog een rand rond en de achterkant
er tegen en dan kan hij geknoopt worden.

En dan nog deze......


Hier ga ik aan de zijkanten nog iets aanzetten,
denk ik, daarna dubbelen en quilten
en knopen.
Maar dat is niet allemaal voor vandaag!!!!

Ik kreeg de vraag waar ik het patroon Gossip in the garden
had besteld. Ik heb het rechtstreeks besteld bij
Patterns aanklikken en dan Quilts aanklikken.

Fijne dag,
Martine




2 reacties:

katrien zei

Wat een mooie werken.

quiltingmieke zei

piep, gelukkig ben je beter meid,
en wat een mooie werken heb jij nog te gaan

knufje mieke