maandag 7 april 2014

Grote schoonmaak!!!



Deze ochtend opgestaan om 7u30.
Tegen 8u stond ik al te strijken. Ik had een
strijk van hier tot in Tokyo.
Kan gebeuren......vooral als je ook nog eens 
de lakens van 5 bedden hebt gewassen.
De volgende strijk hangt momenteel te drogen
in de tuin.
Vandaag was het dus de was en de strijk en morgen
begin ik aan de grote schoonmaak.
Mijn zonen heb ik ook in gang gezet. Zij moeten
in hun kamers aan de slag. Zij slapen op 
de 2de verdieping. Morgen begin ik daar dan
in de traphall om zo al poetsend helemaal
af te zakken tot het gelijkvloers.
Als ik daar klaar mee ben, dan zal ik er vermoedelijk
bij zitten zoals op het prentje hierboven.

Gisteren vond ik nog foto's terug die ik nog niet op
mijn blog had geplaatst.

Een tijdje geleden waren we met de dames van de
Dolle dinsdag samengekomen bij Hilde thuis.
Ze had voor lekkere hapjes gezorgd en Ann
had weer lekkere taart bij.



Ik denk niet dat ik jullie hoef te vertellen
hoe lekker die taarten waren ;-)
Een tijdje geleden hebben we ook enkele
blokjes voor Anita in elkaar gezet.
Ik maakte de stitchery.


Op de foto staan ze nog niet aan elkaar,
maar ondertussen heeft Anita ze
al weer lang in elkaar 
gezet.
Verder vond ik ook nog foto's van de les met
de Twister techniek.











Heel leuk om te doen en mooie resultaten!!!

En dan nog foto's van het lintborduren.













Mooi hè!!! De dames hebben de smaak te pakken.

Ik was al vergeten dat ik deze foto's had gemaakt.
Tja, als ik mijn fototoestel vergeet, dan gebruik ik mijn
I-phone en tegen dat ik thuis kom, ben ik
alweer vergeten dat ik foto's heb genomen.
Dus nu ben ik weer helemaal bij!!!

Nu ga ik de kamers van mijn zonen controleren
en daarna mag ik wat steekjes zetten 
en dan is het weer tijd om het 
avondeten klaar te maken.

Groetjes,
Martine




3 reacties:

10 zei

Hallo Martine,

veel succes met je grote schoonmaak!

Die Twister techniek ziet er heel mooi uit, net zoals je stichery en het lintjesborduren. Ik heb dat laatste zelf ook al geprobeerd ... het is niet gemakkelijk maar geeft wel mooie resultaten.

Groetjes,

Martine

Anoniem zei

He Martine, hopelijk ben je goed opgeschoten met je grote schoonmaak :) Dat is een werkje dat zo fijn is ACHTERAF :) :) :) Mooie foto's zeg....dat lintborduren wil ik ook kunnen!!!! Xlinda

Sonja♥ zei

T'en a bien de la chance de pouvoir t'envoler ainsi pour Tokyo dès 8h du mat ;)
kiss kiss