dinsdag 29 april 2014

Monday.....washday. Tuesday..............


Dinsdag strijkdag!!! De strijk is voorlopig gedaan....
voor vandaag toch.....
Nu mag ik eventjes rusten en wat steekjes
zetten.


Mijn hexagoontjes staan allemaal aan 
elkaar en nu kan ik ze 
appliceren.
Ik vind het wel eens leuk om iets te
doen met hexagons, maar ik naai
mijn vingers er aan stuk.
Ik moest plotseling denken aan een
quilttop, gemaakt met hexagons, die hier
al enkele jaren ligt te wachten om te dubbelen 
en te quilten.



Ik zou er eens werk van moeten maken!!!


Casimir trekt er zich alvast niets van aan.


En Arthur......die kan er zich helemaal
niets van aantrekken, want die vindt
het vele interessanter om
op vogels te jagen.

Fijne dag,
Martine





2 reacties:

Anoniem zei

Leuk de hexagonnetjes.
Zou toch zonde zijn om zo'n mooie quilt te laten liggen.....
Fijne avond, groetjes patrice

Anoniem zei

Martine! Ongelooflijk!! Gij hebt die nog maar past gekleefd en die zijn nu al aan elkaar genaaid!!!!HOE EN VOORAL: WANNEER DOE JIJ DAT? Ik zi nog altijd te worstelen met een strijk van de paasvakantie van on verlof!!!! :) xlinda