dinsdag 27 mei 2014



Gisteren bracht ik Thibault naar het revalidatiecentrum
in Pulderbos. Hij zal daar tot woensdagmiddag
blijven en dan gaat hij volgende week nog
een weekje terug. Hij weet al dat hij volgende week
naar leefgroep B mag. Vier jaar geleden zat
hij ook in leefgroep B en hij is dus benieuwd wie
er nog is van begeleidsters.
Ik had dus een rustige nacht en had me voorgenomen
om eens een keertje uit te slapen.
Niet dus........om 5u45 al klaar wakker!!!!!
Dan om 6u20 maar opgestaan, want ik kon
echt niet meer slapen.
Dan heb ik nog maar een beetje genaaid aan
iets dat al lang af moest zijn, dus dat is dan ook
weer gebeurd!!!
Tussendoor poezen binnen en buiten laten.
Arthur had zich op de strijkplank genesteld en was in een
diepe slaap.
Ik zat onder mijn nog niet afgemaakte puff quilt en
Casimir wou op mijn schoot komen liggen, maar
toen was Arthur plotseling klaar wakker!!!
Gevolg.....Casimir is boven een plekje gaan zoeken
en Arthur had zich neergeploft op mijn schoot.
Hij denkt namelijk dat dat zijn plekje is!!!


Nu ga ik nog een knoopje aan mijn tablet hoesje
zetten, zodat het dicht blijft.


Binnenkort laat ik het helemaal zien.
Ik ben nu aan't denken over een ontwerp voor een
hoesje voor de mini I-pad.
Binnenkort heb ik er één voor mezelf en daar moet dan
wel een aangepast hoesje rond hè!!!
Ondertussen heeft Arthur zich nog een beetje beter 
gelegd......


Om jaloers op te zijn hè!!!
Vermits de puff quilt nog niet af is, denk ik eraan
om hem nog groter te maken. 
Alhoewel de boorden er nog rond moeten, merk ik
dat hij toch iets te klein is.
Of wel moet ik er een paar rijtjes aan zetten
of ik maak de boorden breed genoeg.
Vanmiddag is het Dolle dinsdag en dan neem ik hem
mee om te zien wat ik kan doen.

Fijne dag,
Martine





3 reacties:

Anoniem zei

Ik zou er geld voor geven om één dagje te kunnen slapen en soezen als een poes!!!! Morgen zie je Thibault al terug met veel plezante verhalen :)xlinda

Ann verstreken zei

Hallo Martinneke!
Wat ziet die quilt er zaaaaalig uit! En als je dan ziet hoe Prins Arthur daar in ligt ziet het er nog zaliger uit!
Maar noemden wij die quilt niet "De borstjesquilt" ??? Hihihi!
Groetjes,
Ann
X

Marylène zei

Tu as déjà fait de beaux ouvrages avec la nouvelle collection de Kristel .... Impatiente de voir ça ... bonne portes ouvertes à toutes, Marylène