maandag 5 mei 2014

Veldhoven....


Gisteren ging ik samen met enkele vriendinnen
naar Veldhoven. Ik had niet echt iets 
nodig, maar toch vond ik nog wat
dat ik kan gebruiken!!!

Erg druk was het niet, dus konden we overal
rustig rondkijken.

Ik heb ook foto's genomen, niet van de erg 
moderne quilts, want alhoewel ik het kan appreciëren 
dat mensen dat kunnen maken, ik hou er niet zo van.
Ik vind dat dat meestal niet veel meer te maken 
heeft met patchwork.

Er waren kleurrijke koeienquilts.


Mooie japanse quilts


Een mooie collectie quilts van France Patchwork.


Nog enkele anders quilts.


En quilts van de Tentmakers of Caïro.


Dit zijn mooie quilts gemaakt door mannen en worden
gebruikt om de binnenkant van tenten
te decoreren.

Verder heb ik deze mooie quilt ook nog eens
bewonderd.


Een echt prachtstuk!!!

Fijne avond,
Martine





1 reacties:

katrien zei

Mooie aankopen.
Mooi hé die japanners.Was er zaterdag.