vrijdag 9 mei 2014

Weekend............


Weekend..........ik snak er naar!!!!
Het is al elke dag van de week laat geworden en ik zou eens 
graag een keertje vroeg in bed willen kruipen.
Gisteren moest ik Thibault gaan oppikken om 23u30, maar
vermits ze de vorige dagen ook altijd later waren, was
ik er op voorzien dat het nu ook weer later zou
worden. En ja, hoor.....om 23u35 een 
telefoontje.....we vertrekken nu, dus zijn we 
er rond 00u10........gevolg......rond
1u00 in bed :-(

Deze morgen mocht ik hem rond 9u00 naar het
afgesproken punt brengen. Hij is wel moe, maar 
hij amuseert zich rot!!!
Vandaag gingen ze Highland games spelen.
Ik ben benieuwd!!!
Gelukkig is het de laatste dag en zijn ze normaal gezien
om 15u30 aan school, dus een rustige
avond.....ik zal vlug in slaap vallen
en Thibault ook, denk ik.....

Woensdag was ik bij Atelier Salgarollo en Peggy
is al een tijdje bezig met een mandjesquilt.
De quilt is al sinds lange tijd omgedoopt tot 
de lelijke quilt. 
Maar nu hij in elkaar staat, blijkt hij toch niet
lelijk te zijn, het is zelfs een heel mooie quilt!!!
Kijk maar!!!!


Toch mooi geworden, hè!!!!

Maria is beginnen quilten aan haar Dear Jane.
Het is ook een prachtexemplaar geworden!!!


Prachtig hè!!!!

Als ik een Dear Jane zie, dan moet ik altijd aan de
mijne denken.....ik zou er toch eens aan
verder moeten doen.....

Fijne dag,
Martine



5 reacties:

Saskia Smit zei

Ik zou zeggen: gewoon doen!

Peggy zei

Ik ben weer blij met je blogje se!Zo kan ik er nog een namiddag tegenaan. :)
Mooie mandjesquilt trouwens! ;)

Annie Kingma zei

Mooi de mandjes quilt, en daarna je D.J weer oppakken
Fijn rustig weekeinde
Groetnis Annie

quiltingmieke zei

piep, lekker geslapen meid? zo een vermoeiende week, maar covoor jenkidz heb je dat graag over he
Wel een mooie mandjesquilt hoor, en wat de DJ betreft, gewoon verder doen...doe ik ook...

of een mini-bee?knufje mieke

Ann zei

Dag Martine;
Ik ben enkele weken geleden begonnen aan de DJ en het is echt verslavend! Ik kan maar niet stoppen met blokjes maken. Zelfs m'n allergrootste passie - borduren - is er door op een zeer laag pitje geraakt!
Groetjes,
Ann