maandag 16 juni 2014

18


Zaterdag werd Thibault 18 jaar!!!
Wat gaat de tijd toch snel. Gisteren hadden
we dus een klein feestje, want vanwege de examenperiode,
heeft Thibault altijd 2 feestjes.
Eentje met mijn kant van de familie en na de examen,
eentje met de andere kant van de familie.
Zijn neef scheelt maar 12 dagen met hem en daarom
vieren we het dan ook samen.
Gisteren had ik nog een verrassing geregeld.
Onze vrienden Hester en René uit Breda kwamen
ook taart eten. Niemand was op de hoogte dus het
was een grote verrassing voor heel de familie!!!
Leuk om zoiets op de laatste moment te organiseren!!!
Het was weer veel te lang geleden dat we elkaar zagen.
Schandalig eigenlijk, want op een half uurtje zijn we
bij elkaar.
Mijn zonen, hoe oud ze ook al zijn, zijn alle 3 gek 
op Hester. Zij kent mijn kids al van toen ze
baby waren en ze hebben eigenlijk wel een
speciale band met haar. Ik ken Hester
dan weer van op de camping in Frankrijk en alhoewel
we wel enkele jaartjes verschillen van leeftijd, klikt
het heel goed.
En een Hollands bezoekje laat sporen na......


Thibault zijn vriendinnetje Miet was er ook, dus
zijn dag kon niet stuk!!!

Van donderdag tot zaterdag was het ook Lente open
deur bij Atelier Salgarollo.
Het was weer heel gezellig!!!







Fijne dag,
Martine

4 reacties:

Nanske zei

Dat zal een leuke verjaardag geweest zijn.
18 jaar...dan voel je je speciaal,he.
Amber had dit hier ook...de jongste van ons nest.
Nu ben ik volwassen zei ze...
Tja...met wel nog veel groen achter haar oortjes,hoor.
Veel groetjes!!!!!!Nanske.

Anoniem zei

Drie dikke x voor Thibault! Jij blijft ook onvermoeibaar feestjes organiseren he, Martine! :) De opendeurdagen heb ik niet gehaald. Spijtig, want ik wilde je nog wel eens zien! Xlinda

10 zei

Hallo Martine,

ik wens Thibault ook van harte proficiat met zijn 18e verjaardag!
Wat gaat dat toch snel... Twee feestjes voor je verjaardag als je jarig bent tijdens de examens is toch een fijne oplossing:)
Gelukwensen vanwege Martine(misschien weet hij nog dat ik ooit zijn leesmama was...)

Anoniem zei

Très, très sympa.... Bonne porte ouverte, Mary