dinsdag 30 september 2014

Lekker herfstweer!!!!


Ik hou ervan om met dit lekker herfstweer de schuifdeuren
open te zetten, zodat het zonnig weer binnen kan
komen.
Als het kan zet ik ze 's morgensvroeg al open, zodat er
eerst lekkere frisse lucht binnen kan, daarna wordt het 
stilletjes aan wat warmer.
Soms zeggen mijn zonen dan wel eens dat het wel
frisjes is, als ze 's avonds binnenkomen.
Ik besef het dan maar pas, dat het alweer aan 't
afkoelen is ;-)
Meestal ga ik tijdens de dag zo op in wat ik aan 't doen 
ben, dat ik het echt niet merk.

Ik kreeg het compliment, dat ik een mooie collage gepost
had. Die heb ik echter niet gemaakt. Ik ga
regelmatig op zoek via Google, naar mooie afbeeldingen
waarvan ik vind dat ze bij mijn schrijfsels passen.
Zoals de foto hierboven, van een appelboomgaard.

Vanmorgen hoorde ik op de radio dat de prijs van de 
appelen erg verlaagd is doordat de mensen
nu meer peren kopen.
Misschien moeten we dan ipv 2 kg peren, een kilootje van
elk kopen???


Vandaag is het dag 2 van het afkicken van mijn verslaving.
Iedereen in mijn omgeving was me er op aan 't wijzen
dat ik weer vèèèèl teveel cola zero dronk,
dus doe ik weer een poging om te stoppen.
Ik weet dat ik het kan, dus eventjes op mijn tanden bijten
en dan komt het wel weer goed.


Ondertussen werk ik verder aan bovenstaand project.
Sorry, maar meer kan ik er niet van laten zien!!!

Fijne dag,
Martine 









3 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Op dit moment staan de schuiframen hier ook nog open. Zolang we kunnen genieten van dit weer doen we dat ook. Slapen doen wij hier zomer en winter met het raam open. Puur gewoonte zeker.
En ja, misschien een goed idee om van elk een kilootje te kopen willen we aan beiden tegemoetkomen.
Nog een fijne week, groetjes, Tinne

Lida zei

Sterkte met het afkicken en hier gaat de deur zo ook open, lekker die heerlijke lucht! Groetjes
Lida

Atelier Ullizee zei

Veel succes met het afkicken...