maandag 22 september 2014

Ste Marie-aux-Mines 2014


Dit was de stand van Atelier Salgarollo in Ste Marie-aux-Mines.
Prachtig zoals altijd!!! 
Maar na het opstellen, was er nog tijd voor een bezoekje 
aan Kaysersberg.



En een dag later was het zo ver....


En wat is dat nou op de stand van Les editions de Saxe???


Mijn quilt achter de kassa!!!!


Ik ben er toch wel trots op!!! Gemaakt met
de nieuwe stoffencollectie, Annemie, van 
Kristel Salgarollo.
Gewoonweg prachtige stoffen!!!
De 3de stoffencollectie is onderweg en zal ook weer
prachtig zijn!!!

Wat deden we nog meer???


Samen met Chantal zat ik in het zonnetje te haken, terwijl
we zaten te wachten op Veerle, die de tentoonstellingen
bezocht.
Regelmatig kwamen nieuwsgierige dames aarzelend
dichterbij om te zien wat we aan het maken waren.
Chantal is een muts aan 't haken en ik een kussen.
Allebei in Tunisch haakwerk.
Plotseling kwam een ouder dametje op ons af en
vroeg af we iets met katoen konden doen.
Ze woonde op het hoekje, op de 2de etage en 
had ons zien zitten haken.
Daarna kwam ze met een tas vol haakgaren naar
ons toe, als we er niets mee konden doen, dan mochten
we het weggooien. De tas is dus meegekomen naar België
en met datgene dat we niet kunnen gebruiken, gaan we
iemand anders blij maken.
Het was dus heerlijk in 't zonnetje!!!
En wat deed Kristel toen ze het te warm had????


Ze dook de frigobox in en nam het koelelementje ;-)

Natuurlijk hebben we ook lekker gegeten, vooral 
het dessert van vrijdagavond was geslaagd!!!


Ook deze lieve dames waren er ook!!!


Oei, in der eentje????
Nee, hoor!!!!



En deze lieve dame zag ik ook weer.


Florence van L'atelier des coeurs.
Zij maakt ook altijd mooie dingen!!!

Na deze gezellige dagen moest er terug ingepakt worden,
maar spijtig genoeg was de zon niet meer van 
de partij.

Nieuwe regenkledij ;-)



Mieke in de gietende regen.
Maar het inladen verliep heel vlot en om 
19u30 reed Mieke terug richting België.
Het was weer heel leuk!!!

En nu kruip ik onder de wol!!!

Groetjes, 
Martine













8 reacties:

Anoniem zei

Wat een leuk verslag van een super beurs en dan zie ik ook mezelf nog hihi. Ik wist helemaal niet dat dat jou quilt was super leuk, wat een eer! Het was leuk elkaar weer te hebben gezien. Op naar de volgende beurs. Slaap lekker
Groetjes marloes

Ann verstreken zei

DANKJEWEL Martinneke om ons te laten mee genieten van de beurs!
Wat een mooie foto's. Jullie hadden het daar goed zo te zien.
Groetjes,
Ann
X

10 zei

Hallo Martine,

wat heb je weer een mooie quilt gemaakt!

Groetjes, Martine

quiltingmieke zei

piep

wat een leuk verslagje meid, genoten hebben jullie zeker en nu terug naar reality knuf

Carine Remmery zei

En ik heb het live meegemaakt, Wat heeft Martine de impressie van Wat er daar allemaal gebeurd netjes in een notendop verwoord en laten zien!

bricolos du lundi zei

I can see Marylène's back at Magic Patch's stand !
Nice photos of your stay in Alsace ..

katrien zei

Ja twas weer super,jammer dat ik je deze keer niet tegen kwam.

Anoniem zei

Zalig verslag, Martine! Ik voelde de zon op mijn huid en het wowgevoel van al dat moois 😊 Maar helemaal stil werd ik van jouw PRACHTIGE quilt! Maar nu zeg ik streng: Rust goed uit! Dikke X linda