maandag 6 oktober 2014

Hier zijn we weer...................



Twee weken geleden kregen we te horen, dat Thibault voorlopig
niet in aanmerking komt voor epilepsie chirurgie.
We hadden 2 opties, ofwel terug beginnen sleutelen
aan de medicatie, ofwel een weekje terugkomen voor
bijkomende onderzoeken.
De keuze was snel gemaakt, want bij sommige jongeren
gaat de epilepsie met ouder worden weg, maar wij weten
al jaren, dat dat bij Thibault niet het geval zal zijn.
Hij heeft een refractaire epilepsie, dwz dat het niet onder
controle te krijgen is.
We moesten hier al om 8u zijn, maar 8u werd 9u,
door de files, file van Antwerpen tot Brussel.....er
zijn prettigere manieren om je dag te beginnen.
Ondertussen hebben we ons al helemaal geinstalleerd!!!


Ik had gezegd tegen Thibault om nu iets meer dan 2 dvd's
mee te nemen en wat deed meneer.....
Hij heeft er 35 bij!!! 
Hij zal zich dus niet vervelen :-)
Ik heb ook genoeg meegenomen....


Allemaal klaar om in elkaar te naaien.


Een beetje voorraad mee.....


En ja, Linda, ik heb mijn strijkijzer bij!!!
Ondertussen is bij Thibault alles aangekoppeld, zijn de gordijnen 
dicht en slaapt hij.


Dus blog ik vlug eventjes en nu ga ik opletten, want als
hij een aanval doet, moet ik bellen en komen ze snel een
nucleair product inspuiten, zodat hij daarna onder
de SPECT-scanner kan.
Nu maar duimen dat hij een aanvalletje krijgt.
Erg hè!!! Anders hoop ik dat hij er geen krijgt en nu
hoop ik van wel.


Fijne dag,
Martine







8 reacties:

Supergoof zei

Zet 'm op Kanjers!
Ik duim mee!
;o)

Merian zei

Succes!! en Sterkte!!

groetejs Merian

quiltingmieke zei

piep kom op nursie, watch him....jullie doen dat goed samen knuf

Saskia Smit zei

Sterkte allebei!

Lida zei

Oh Martine, ik hoop zo dat hij nu wel wordt geholpen en jullie het gewenste resultaat krijgen! Sterkte en toch ook plezier met je steekjes, groetjes
Lida

Tinneshobbyworld zei

Heel veel sterkte. En hopelijk valt er nu een oplossing uit de bus.
Groetjes, Tinne

10 zei

Hallo Martine,

Ik duim voor jullie!

Groetjes, Martine

Ann zei

Jullie waren beiden goed voorbereid. Maar om nou een strijkijzer mee te nemen ...?! :-)
Hopelijk vinden ze snel iets!
Groetjes,
Ann