dinsdag 11 november 2014

Terug gevonden schatten....

Gisteren ging ik op zoek in mijn voorraad naar
stofjes voor mijn Stonefield.
En....dan kom je vanalles tegen...
zoals dit quiltje...


nog een beetje quilten aan de sterretjes,
afwerkbies en dan is het klaar.
En dan was er ook nog deze....


Klaar om te quilten....
en dan deze....


Vorig jaar met de machine in elkaar gezet,
nog dubbelen en dan ga ik hem knopen.
Ik vind dat dat wel kan bij deze quilt.
En toen kwam ik deze tegen....


Een paar jaar geleden voor Thibault gemaakt...
al een klein stukje gequilt....
deze moet eigenlijk dringend af,
misschien toch maar met de machine quilten?

Zo heb ik dus nog vanalles liggen, maar dat belet
me niet om telkens iets anders te beginnen.
Velen onder jullie zullen me wel begrijpen, 
ik ben zeker niet de enige die nog 
een stapeltje (lees STAPEL)
onafgewerkte projecten
heeft liggen.

Ik heb de laatste dagen ook nog blokjes voor mijn 
Stonefield voorbereid, zo een
stuk of 23.


Ook heb ik mijn 2de kussen in Tunisch haakwerk
klaar, enkel nog de draadjes instoppen,
kussens maken en het gehaakte gedeelte
erop naaien.
Eigen ontwerp en ik ben er heel tevreden mee!!!
Ik laat ze jullie later zien.

Eerst moet ik nog een paar steekjes zetten aan 
mijn cadeautje dat ik moet opsturen voor 
de Secret Santa Christmas Swap.
Dit moet namelijk ten laatste de 17de
op de bus, naar de andere kant van de wereld.
Naar wie???? Dat kan ik nog niet zeggen, maar
dat laat ik jullie na Kerstmis weten.

En dan nog dit....
29 november heeft Atelier Salgarollo een
Christmas Gathering met een kerst show and tell
en een mini kerst workshop.
Je kan je hier nog steeds voor inschrijven!!!
Meer info op www.salgarollo.be

Fijne dag,
Martine 











2 reacties:

katrien zei

Haha ,héél herkenbaar ,je bent niet alleen hoor met een stapel ufo's.

Lida zei

Hoera, ik ben niet de enige! Ook hier ligt nog zoveel! Toppen die nog moeten worden gedubbeld, maar ook half af en wat te zeggen van ladingen stofjes, nee hoor jij bent dus ook niet de enige, maar die van Thibault maak die maar snel af op de machine! Groetjes
Lida