vrijdag 14 november 2014

Superdag!!!!




Vandaag  was het zover!!!
Eerst Thibault naar de schoolbus, dan Alexis
naar de tramhalte, vlug mijn spulletjes in de auto en
dan richting Ways in Waals-Brabant.
Cécile Franconie kwam les geven en dat wou
ik niet missen, daar moet alles voor wijken.
Carole was zo vriendelijk om haar huis weer ter beschikking
te stellen.
Goed op tijd vertrokken, want richting Brussel is gelijk
aan files, alles viel goed mee!!!
De radio op Q-music, het foute uur en ik kon vlotjes
de Brusselse ring over onder begeleiding van
een goed foute plaat nl, Ich bin wie du, van
Marianne Rosenberg ;-)


Dit stond er op het programma.
Een super mooi pochette!!!
Het werd een heel aangename, gezellige en
leerrijke dag.
Het is altijd fijn om les te krijgen van Cécile.




Er werd ijverig doorgewerkt, elke keer werd het volgende
steekje uitgelegd en konden we verder
aan de slag.


Zover was ik al toen ik terug naar huis ging.
Dat ik 2 uur onderweg naar huis was ipv 1 uur,
dat kon me echt niets schelen,
mijn dag kan niet meer stuk!!!
Ik ga nu nog lekker nagenieten van mijn 
superleuke dag!!!

Fijn avond,
Martine 
















6 reacties:

Ann verstreken zei

SUPERLEUK !!!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

Leuk Martine.

quiltingmieke zei

piep heel erg knapen kan geloven dat je genoten hebt knufje

LianeM zei

Hallo Martine,
Het was inderdaad een hele fijne dag. Mijn borduurwerk is af, nu nog de pochette Canta in mekaar steken, quilten ...
Het was heeeel druk op de baan in het naar huis rijden: meer dan 2 uur onderweg ipv de gewone 45 min !
Tot een volgende keer. Vele groetjes.

Sonja♥ zei

Chouette! Vous avez passé une jolie journée :)
J'ai vu les avancées de Françoise, c'est une très belle broderie!
kiss kiss

Anoniem zei

Wawwwww!!!! Zo'n dag geeft je vleugeltjes hé!!!!!
xLinda