vrijdag 2 januari 2015

Een goed begin.....


Ik hoop dat het jaar voor iedereen goed begonnen is.
Het jaar was nog maar zo'n kleine 2 uur bezig en ik
had me alweer ingeschreven in een SAL
Ik heb al enkele keren deelgenomen aan de
georganiseerd door Chookyblue
geassisteerd door Susan.
Dit jaar maken we een quilt van Anni Downs "Natures Journey".
Het patroon is nog niet uit, maar ik weet dat het weer 
prachtig zal zijn!!!
In februari gaan we van start, mijn handen jeuken al.
Ik zal dus maar vaart zetten achter mijn Gossip in the Garden.
Tussendoor ga ik ook nog verder werken aan mijn Stonefield.
Ik heb ook weer veel ideetjes in mijn hoofd....nu maar
proberen om die er één voor één 
uit te laten komen ;-)

Dit jaar was ik de Secret Santa van Julie.
Dit stuurde ik op naar haar.





Het was weer heel leuk om hier aan deel te nemen!!!

Mijn laatste projecten van het jaar hadden niets 
met naaien te maken.
20 jaar geleden kocht ik in Frankrijk echte angora wol.
Ik ging er toen een trui van breien....begreep het patroon
niet.....terug uitgetrokken....opnieuw begonnen....
gestopt....opzij gelegd voor jaren....en nu
een vest gebreid.
Ik heb wel een echte zoektocht moeten doen om
bijpassende wol te vinden, want de vest wordt met 
3 draden gebreid.
Ik heb er ook een zilverdraadje doorgebreid.
Ik ben tevreden over het resultaat!!!


En deze kussens maakte ik de laatste
maanden ook helemaal af.


Fijne dag,
Martine 














7 reacties:

Peggy zei

Alles weer super mooi Martine! Beste wensen en tot volgende week.

Anoniem zei

Wat heb je mooie dingen gemaakt voor de kerstruil. Diegene die dit krijgt boft wel! En dat gebreide vest!!!Ook al zo mooi. Je hebt gouden handjes Martine.
Groetjes Wilma

Wilma Kuin zei

Wat een gouden handjes heb je toch!!
Mooi,..

Ineke zei

Leuke dingen heb je gemaakt. Mooie cadeautjes ook, voor de kerstruil!
Je vest ziet er lekker zacht uit! Heerlijk!

Liefs, Ineke

Chookyblue...... zei

so glad your joining in the fun once again with the SAL...........

your secret Santa presents were lovely that you sent to Julie.......

nice cardigan........

Jindi's Cottage zei

Lovely gifts for Julie...it's going to be fun playing in the SAL again this year, see you there!

Ann verstreken zei

Een heel gelukkig nieuwjaar Martinneke !!! En ook voor je familie! Vooral een goede gezondheid maar ook veel creatief plezier!
Prachtige vest ! Heel mooi gedaan!
Tot binnenkort!
Groetjes,
Ann
X