donderdag 19 februari 2015

Gossip in the garden....


Vandaag werk ik verder aan mijn Gossip in the garden.
Volgende week is namelijk de volgende les.
Gelukkig heb ik de laatste keer mijn resterende blokken 
bijna allemaal voorbereid. 
Ik was het bijna vergeten ;-)
Dus was ik blij toen ik mijn doos opende.



En zoals jullie zien....mijn bril ligt er ook bij.
Ik heb mijn bril sinds begin september en eerlijk
gezegd....ik kan hem niet meer missen!!!
Ik was hem vergeten toen ik vorige week naar Parijs
ging en dan schrik je ervan hoe snel men
er aan gewend is om een bril te dragen, ook
al is de sterkte van je bril maar miniem.
Bij Atelier Salgarollo zijn er ook weer pakketjes 
van 10 x 10 cm voor de liefhebbers 
en verzamelaars.


En er zijn weer nieuwe stofjes binnen!!!


De kleuren zijn in 't echt wel mooier.

Fijne dag,
Martine 




3 reacties:

katrien zei

Hoop dat je wat verder hebt kunnen doen.
Leuke lapjes hé.
Ik was onverwacht een dagje thuis dus ook wat gepatcht.

Annie Kingma zei

Mooie lapjes
brilletje is onmisbaar
Groetnis Annie

Judith zei

Mooie lapjes hoor, ben helemaal gek van de bruine en het groene ruitje. Eens kijken of ik dat in Nederland ook vinden kan en anders...... maar bij jullie bestellen!