woensdag 6 mei 2015

Gisteren....

Gisteren was het weer Dolle Dinsdag.
Kristel had de top van haar Mysterie-quilt bij.


Prachtig hè!!!

De quilt die Hilde voor haar dochter maakte was 
ook helemaal klaar.


Gemaakt met foto's, leuke herinneringen!!!

Anita had weer muisjes gemaakt en daar mochten we weer
eentje van kiezen.


Vorige week kwamen er weer nieuwe stofjes
binnen bij Atelier Salgarollo.
Sticks and stones van Laundry Basket.
Echt Martine stofjes ;-)




Daar heb ik er natuurlijk van meegenomen!!!
Het ontwerp is klaar, malletjes gemaakt, 1ste blok
staat in elkaar en nu.....1739 blokjes tekenen!!!!

Gisteren kwam ik met Thibault van de voetbaltraining
en zijn we 3 keer gestopt om foto's
te maken van de mooie zonsondergang.




Mooie afsluiter van de dag!!!

Deze ochtend moet ik langs de dokter voor een 
herhaling van mijn Tetanusspuit.
Lees ik toch juist dat er een militaire oefening is in het
park van Ekeren met Belgische en Nederlandse
militairen. Gisterenavond zijn er para's gedropt, dat
waren dus de helicopters die ik hoorde ;-)
Blijkbaar is er een veiligheidsperimeter sinds 6u
deze morgen, er staat alleen niet bij tot 
hoe laat.
Ik zal dus maar met de fiets gaan, als ik dan moet 
omrijden, dan is dat gemakkelijker.

Fijne dag,
Martine 





3 reacties:

quiltingmieke zei

piep veel,moois meid,
benieud naar wat je van de stofjes maakt

knufje mieke

Ann verstreken zei

Jaja, geniet maar van je nieuwe fiets!
Groot gelijk!
Maar als je nog eens foto's van de zonsondergang neemt doe dan je venster naar beneden!!!
Groetjes,
Ann
X

Anoniem zei

Mooi die zonsondergang en mooie stofjes heb je gescoord. En de mysterie van Kristel is ook weer erg mooi. Groetjes Wilma