maandag 4 mei 2015

Nature's journey...

Ik heb jullie al eens verteld dat ik weer deelneem
aan de Stitch-a-long georganiseerd door
Chookyblue.
Deze keer maken we Nature's Journey.
Elke maand een nieuwe opdracht...
Wel....het was al 29 april en ik had nog enkele
blokjes voor maart te maken en alle blokjes
van april.
Dus ben ik dan maar vlug aan de slag gegaan!!!
Eerst heb ik al de blokken voor mijn achtergrond op de
grond gelegd, op de juiste plaats, want ik wou vermijden
dat ik er 2 dezelfde naast elkaar had.
Daarna heb ik dan de blokken van de zijkanten aan
elkaar gestikt en dan de boven- en onderkant.
Werkt vele gemakkelijker en dan moet ik niet elke
keer zien welk blok waar moet komen.
Dit zijn de blokken voor maart...


april....


En omdat ik toch bezig was....
mei....



En juni....



Voor juni moet ik nog 2 blokken maken 
en dan is dat ook weeral in orde!!!

Fijne dag!!!
Martine 

4 reacties:

katrien zei

Leuk project.

Carin zei

Wat zijn jouw blokjes mooi !!!
Ik ben aan de onderste applicatie rand nu bezig en dan nog de 2 buitenste randen, dan is die klaar. Het is ook zo'n leuke quilt om aan te werken.

Chookyblue...... zei

beautiful blocks........

Atelier Ullizee zei

Zo mooi!