maandag 15 juni 2015

Supergoof's trunkshow....



Gisteren was het dan zover, eindelijk kwam Supergoof!!!
Twee mooie, grote, ouderwetse manden met 
daarin prachtige quilts.
Eén na één met een prachtig verhaal.







Kleine muis kwam natuurlijk ook mee!!!
Kwestie van te zien of alles wel
op rolletjes liep.





Het beroemde ooievaarshuis!!!
Patroon enkel bij Ingrid zelf te koop.






En ramen lappen natuurlijk!!!!
Wie interesse heeft om te leren ramen lappen....
Je kan je opgeven bij Atelier Salgarollo
Bij voldoende interesse, komt Supergoof ons leren
ramen lappen in Westerlo.
Volgens mij zal er snel genoeg een groep zijn, want
er was zaterdag al veel interesse!!!


De ontroerendste quilt....

Na al dat moois, kwam het lekkers!!!!


Verzorgt door....onze Dolle dinsdag dame Ann!!!
Die samen met haar dochter een koffiehuisje begint....


Echt een aanrader!!!

Deze gezellige dag vloog voorbij!!!

Fijne dag,
Martine 







6 reacties:

Wilma Kuin zei

Wat zal je genoten hebben van al dat moois! Al nieuwe ideeen wat je gewoon moet gaan maken?

quiltingmieke zei

piep heerlijke dag geweest, dat zie je zo,
zalig.


knufje mieke

Peggy zei

Weer een super verhaal, dat mij vandaag heel blij maakt! Het was ook een hele leuke namiddag, had voor mij nog wel effe mogen doorgaan. Ik heb genoten!
Groetjes - Peggy

Frederika zei

Wat een prachtige collesctie met quilts. Leuk dat ook kleine muis mee mocht.

Ann verstreken zei

Lieve Martine,
en na je verrassende telefoontje vandaag vind ik je nog liever dan ooit!!! Want wie had nu nog gedacht dat net jij die Simply vintage nog ging vinden na al die tijd dat ik hem zo heb gezocht!?
Ongelooflijk!!!
Het was inderdaad echt de moeite waard die trunkshow van Supergoof! Ze kan zo mooi vertellen over al dat moois dat ze heeft gemaakt!
Maar ik wil je ook hartelijk bedanken voor de toffe reclame die je voor onze Koffieklets maakt, Super met die foto's er zo bij!
Bedankt voor al die leuke dingen!
Groetjes,
Ann
X

Carin zei

Ik ben vorige week bij de trunkshow geweest van Ingrid, al voor de 2e keer en net als de 1e keer, heb ik weer volop genoten.
Ik begrijp uit jouw verhaal dat jij ook volop genoten hebt !