maandag 3 augustus 2015

Stofjes!!!!


Enkele weken geleden was ik aan 't surfen over het net
en kwam ik mooie stofjes tegen.
Het was sterker dan mezelf......ik moest ze bestellen!!!


De collectie heet Past Endearments van Judie Rothermel
voor Marcus Brothers Fabrics.



Mooi hè!!!! 
22 verschillende stofjes!!!


Deze randjesstof heb ik er extra bij gekocht.
Nu moet ik er nog iets bij verzinnen!!!
Ik heb al iets in mijn hoofd.....
Maar eerst moet mijn huidige quiltje af!!!!
Dat laat ik jullie een volgende keer zien....

Wat kwam ik nog tegen op het net???


Mooi hè!!!
Stofjes van Jo Morton.
Ik ben vooral gezwicht voor de prachtige streepjesstof
met de bloemen.


Dit vond ik ook een mooi stofje, leuk om tussen blokjes
te zetten.

Vandaag probeer ik mijn huidige quiltje af te maken.
Ik ga proberen om van het zonnetje te genieten.
Veel bewegen zit er niet in....
Ik heb al een paar weken last van een peesontsteking
aan mijn rechtse knie....inspuiting heeft niet geholpen.
En om alles compleet te maken....blokkeert mijn linkse
knie voor het minste wat ik doe.....gevolg....
dikke knie.....dus straks naar de
dokter.
Hopelijk valt alles wat mee.

Grtjs,
Martine












6 reacties:

Anoniem zei

Wat een prachtige stofjes heb je gekocht. Ik wens je veel beterschap met je knieën, want dat is maar niets zo. Groetjes wilma

Carine Remmery zei

prachtige stofjes en beterschap met je knie-en..

Chookyblue...... zei

beautiful fabrics.........

Flickenstichlerin zei

Dear Martine,
your new fabric is just gorgeous, looking forward what you will make out of it.
Good luck with your knee, hope it will get well soon.
Greetings,
Sylvia

Peggy zei

Schoon stofkes! Ik was die reeks van Past Endearments ook al tegengekomen op het net. Ik heb me nog net kunnen inhouden! :) Ik ben weer blij met je blogje. Groetjes & Tot binnenkort - Peggy

10 zei

Mooie stofjes! Veel beterschap met je knie! Groetjes, Martine