donderdag 19 november 2015

Eventjes geleden....


Het is weer eventjes geleden, maar soms komt het er niet van
om iets te schrijven. En soms heb ik ook niet echt iets
om over te schrijven ;-)
Er is me al meerdere keren gevraagd hoe het met me gaat.
Alvast bedankt voor de lieve berichtjes.
Wel het gaat goed, ik kan alles eten maar in kleine hoeveelheden
en ik ben ondertussen ongeveer 17 kg kwijt.
Het rusten na mijn ingreep heeft wat langer geduurd dan
ik dacht. Ik had een gekneusde rechterrib overgehouden
van de ingreep. Sinds maandag gaat het beter, maar
ik probeer me niet te forceren.
Naaien ging me ook niet echt af.
In het ziekenhuis had ik een bon gekregen van mijn
vriendin Tris, om wol te kopen.
Dat heb ik dan ook gedaan en ik ben weer met het model
van de Southbay shawlette aan de slag gegaan, 
maar een beetje aangepast.


Sinds vorige week ben ik ook weer aan 't naaien.
Ik ging al aan de slag met deze lapjes....


Binnenkort krijgen jullie het resultaat te zien.
Ondertussen is mijn quilt terug thuis.


De pakketten bij zijn allemaal uitverkocht!!!
En wie heeft mijn quilt aangeslagen???


Juist!!!!! Arthur!!!!
Ondertussen liggen er nog 2 te genieten....
Wat een leven!!!!!

Ik heb ook nog wat verder gedaan aan mijn huisjes.
Nog 7 en er is weer een rij af!!!!


Dit jaar doe ik ook weer mee met de Secret Santa Christmas swap
en maak ik iets voor iemand ver van hier.
Het moet vanaf de 23ste november opgestuurd worden.
Ik heb het voornaamste al af, maar ik moet nog een
ornament maken en wil er nog een extraatje
bij doen, dus......
Druk, druk, druk!!!

Fijne dag,
Martine 









7 reacties:

els zei

Jouw huisjes zijn werkelijk schitterend! Wat zal dat een pracht van een quilt worden.

marleen zei

mooie wol heb je gekozen voor je sjaal! en ik heb ook gastric bypass gehad in april 2011 en ben nog steeds blij dat ik dit gedaan heb! blij te horen dat met je alles ok is.

Atelier Ullizee zei

Fijn dat het weer beter gaat!
Super mooi haakwerk.

Groetjes,
Natascha

quiltingmieke zei

Piep blij te lezen dat het zo goed met je gaat en je hebt weer mooi werk onder je handen

Ik kom met een vriendin op zaterdag naar opendeurdag van sagarello? Misschien tot dan?
Knuf

10 zei

Hallo Martine,
fijn om te lezen dat alles goed met je gaat! Je bent al weer terug bezig met mooie dingen. De kleuren van de sjaal zijn heel mooi! Ben al zeer benieuwd naar je nieuwe quilt en al je schatten van poezen waarschijnlijk ook:)
Zorg goed voor jezelf! Martine

Flickenstichlerin zei

What wonderful crochet and sewing projects, just love you rcolor and fabric combinations. Awesome and so wonderfully done.
Greetings,
Sylvia

Anoniem zei

Fijn te horen dat het nu beter met je gaat en alweer 17 kilo kwijt, ja dan passen de kleren niet meer en moet er genaaid worden. Wat is je quilt toch prachtig. Heel veel groetjes van Wilma