zondag 6 december 2015

Het zit er weeral op!!!!

De opendeurdagen bij Atelier Salgarollo zitten er 
weeral op!!!! Het was weer gezellig en er kwamen
weer veel dames en enkele heren
over de vloer.
Donderdag en vrijdag hadden we Els van Bobbin
op bezoek en gisteren was Ellen van
er met haar leuke patroontjes.
Spijtig genoeg heb ik gisteren geen foto's
kunnen maken, te druk en als ik al eens even 
pauze had, niet aan gedacht ;-)
Donderdag had ik daar wel tijd voor....
Dit kon je zien als je binnen kwam












Een kleine indruk van wat je binnen kon zien...











En we hadden ook een bruidskamer!!!
Daar kon je de bruidsjurk bewonderen, die Kristel
voor haar schoondochter heeft gemaakt.





Voilà, ik hoop dat jullie ook een beetje
hebben kunnen meegenieten!!!

Fijne zondag,
Martine 












3 reacties:

Anoniem zei

Het was echt leuk je te zien stralen in de winkel! X

Anoniem zei

Linda (maar dat wist je al he ��)

Anoniem zei

Oh meisje, dank je wel dat ik via de foto's erbij kon zijn. Als we toch eens TIJD konden kopen, dan maakte ik er nog zoveel dingen bij. Hele mooie dingen verkoopt Mieke. Groetjes Wilma