zaterdag 9 januari 2016

Hard gewerkt.....


Ik heb niet stil gezeten de laatste dagen!!!
Ik ben volop bezig aan de Moda mandjesquilt.
De Flying geese zijn klaar.....


We kregen een goede tip van Jeannet om van de
afgesneden restjes een miniquiltje te maken 
en dat heb ik dus gedaan!!!


Er is dus niets verloren gegaan!!!
Bedankt voor de tip Jeannet!!!
Ondertussen heb ik ook al 2 volgende blokken klaar...



Daarnet heb ik de volgende opvulblokjes klaar geknipt,
dus als ik straks tijd heb, kan ik gelijk aan 
de slag.

Ook heb ik elke dag trouw mijn blokje van de 365 challenge
gemaakt....






Zo leuk om te doen!!!
Dit is het resultaat van week 1 + bonus...


Tot hier toe is het vol te houden. 
Vier jaar geleden begon ik aan Building houses from scraps,
elke dag een huisje, maar daar kroop meer tijd in, kwestie
van stofjes zoeken, tekenen, knippen, puzzelen....
Bij deze challenge kost het me maar ongeveer
een kwartiertje om stof te nemen, tekenen, knippen
en in elkaar naaien, maar daar zal wel verandering
in komen ;-)
De huisjes worden ook nog afgemaakt, maar dat zal
nog wel eventjes duren!!!!

Fijn weekend!!!
Martine 




7 reacties:

quilting Jeannet zei

Oh Martine wat werk jij keurig! en ik zie veel van dezelfde stoffen die ik ook gebruik, leuk. Dat quiltje, super he?

Frederika zei

Oh wat heb je al weer veel gedaan. Wat leuk om zo nog een miniquiltje te kunnen maken van de restjes.
Knap dat je alle blokjes al af het voor de 365 dagenquilt. Super

Flickenstichlerin zei

Oh my Martine,
you have been busy with a lot of beautiful stitching.
Greetings,
Sylvia

Peggy zei

Amaai, dat is al heel flink gewerkt in 2016! Prachtig!

Peggy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Peggy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ann verstreken zei

Wow seg Martinneke!
Wat ben je weer ijverig geweest!
Als je zo blijft verder doen zullen je projecten vlug klaar zijn.
Het mini-quiltje is heel schattig. Dat was een toffe tip.
Groetjes,
Ann
X