maandag 8 februari 2016

Krokusvakantie


Wat een wind!!!!
Normaal slaap ik met open raam, maar halverwege
de nacht, heb ik het dicht moeten doen.
Ik dacht dat ik uit mijn bed zou vliegen :-)
Ik ben vanmorgen al naar de kinesist geweest, dus
ben weer fit ;-)
Ik weet niet of jullie er al iets over gelezen hebben, maar
er zijn 2 designers Pat Sloan en Jane Davidson die het
idee hadden om een sampler te maken.
Er werken veel andere designers aan mee en elke zondag
en donderdag wordt er een nieuw patroon voor 
een 6 inch blok gegeven.
Het project heet The Splendid Sampler
We kregen al een patroon door om een werkmap
te maken.
Hieronder kan je mijn werkmap zien.


Het is dik genoeg gemaakt, zodat je er op kan strijken.
Op het origineel zat 1 zakje voor een 6,5 inch-lat, maar
ik heb er nog een extra zakje opgezet
voor mijn 3,5 inch-lat.
Ondertussen heb ik ook nog verder gewerkt 
aan mijn 365 challenge, deze keer bijna 
allemaal op de machine gemaakt,
want ik stond een paar dagen
achter.


Vanavond ga ik toch maar vlug mijn machine
nemen om de blokjes van gisteren
en vandaag te maken.

Grtjs, 
Martine 






2 reacties:

Supergoof zei

ze zijn weer heel mooi!
Ik heb me ook meteen aangemeld voor The splendid sampler, krijg ook elke dag mail erover binnen, ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd,...
En ja, hier stormt het ook, en het regent,... wooh,...
Fijne avond!

Anoniem zei

Wat jammer voor de kinderen die nu verlof hebben. Dank je el voor de tip, maar ik laat dit aan mij voorbij gaan. Ik ben nog met zoveel bezig. Nog een fijne dag, ondanks de regen en storm. Groetjes Wilma