vrijdag 25 maart 2016

Hard gewerkt....


Vorig weekend ben ik met een inhaalbeweging begonnen.
Ik was hopeloos achter met mijn
365 challenge en moest dringend in gang
schieten....
Met als resultaat, dat ik helemaal bij ben tot en
met het blokje van vandaag....




Ik ben er heel tevreden over, soms kan
het wel ietsje beter en een enkele keer begin
ik opnieuw....
Binnenkort moet ik wel nog eens wat 
lapjes scoren....
Misschien in Nantes????

En dan is er ook nog mijn Splendid Sampler...
Daar stond ik ook hopeloos mee achter.
Eventjes getwijfeld of ik er mee verder zou doen,
maar dan toch aan de slag gegaan en
weer helemaal bij!!!


Ik geef toe dat er soms wel iets tussen zit dat
ik minder graag doe of minder mooi
vind, maar als ik er dan aan
begin, dan wordt het toch nog
iets moois ;-)
Zoals dit bijvoorbeeld....


Ik vond het eerst niet zo schitterend....
Ben er dan toch maar aan begonnen...
En nu het af is vind ik het wel schattig ;-)

Grtjs,
Martine 





4 reacties:

10 zei

Wat ben je weer goed bezig geweest. De grote ster links boven vind ik heel mooi en je laatste borduurwerkje ook! Schattig... Grtjs, Martine

Anoniem zei

Je hebt hard gewerkt. Ziet er goed uit. Fijne Paasdagen. Groetjes Wilma

KijkDaarIs zei

Mooie blokjes en een allerliefst borduurtje!
We zijn de bakken aan het vullen voor Nantes....misschien zie ik je daar nog dan..dat zou gezellig zijn !
Fijne dag !

Atelier Ullizee zei

Super, super, super hard gewerkt van jou!!!