woensdag 15 juni 2016

Een beetje vanalles....

Ik ben nog druk bezig met mijn poncho.
Al de rondjes zijn gehaakt en nu moet het ecru
er nog rond.
In het patroon worden ze aan elkaar genaaid, maar
ik wou ze aan elkaar haken....dus uitgeprobeerd...
niet goed, dus aan elkaar naaien dan maar!!!



Vorige week viel ook de nieuwe, vernieuwde Quilt Country
in mijn brievenbus!!!


Prachtig!!! En ik kreeg er nog 3 stofjes bij!!!


Ondertussen ben ik nog een cadeautje aan't maken
voor het nieuwe dochtertje van 
onze vrienden.
Maar dat krijgen jullie pas te zien, als het
bij hen is aangekomen!!!

En dan is er nog mijn 365 challenge....
Daar moet ik een serieuze inhaalbeweging voor
beginnen!!!
Maar....er liggen nog andere projecten die afgewerkt
moeten worden....
Komt dit nog wel goed???
Hopelijk wel!!!

Mijn echtgenoot heeft plotseling beslist om nu maar eens
eerst het terras aan te leggen, dus container voor
de deur, zodat we tegelijkertijd ook nog eens
eerst kunnen uitzoeken wat we weg kunnen
gooien, dus grote schoonmaak!!!
Spijtig genoeg heb ik weer erge rugpijn...
dat komt dus echt niet goed uit!!!
Ik ben al naar de kinesist geweest en nu is
het nog erger!!!
Hopelijk gaat het snel beter :-)
Ondertussen probeer ik maar rustig verder te doen ;-)

Fijne dag,
Martine



2 reacties:

quiltingmieke zei

piep
helaba daar...jouw rug die schreeuwt....hold on...
beetje gas terugnemen meid....denk je niet..
gevoelige plekken uiten zich het eerst, en geloof me ben op dat vlak "een deskundige"

overigens je poncho wordt prachtig en de stofjes, jumlie...
laat die mannen dus maar sleuren, overall moet een leidinggevende zijn!!

knuf knuf

10 zei

Je poncho wordt heel mooi!
Amai je rug! Ik voel met je mee want ik weet ook wat het is. Kalm aan en gewoon vanuit je luie stoel(met een kussentje in de rug) bevelen geven, dan komt het helemaal goed:)
Heel veel beterschap! Groetjes, Martine