donderdag 30 juni 2016

Werken in uitvoering....



Gisteren was het hier al vanaf een uur of half 7 een drukke
bedoening. Ze kwamen namelijk de chape van
het terras leggen.
Gelukkig regende het niet en konden de mannen
goed doorwerken.
Met als resultaat....



Nu dit gedaan is, zie je maar pas hoe groot het wordt :-)
Een hele dansvloer ;-)
Binnen een paar weken mogen de tegels erop.
En dan kunnen we het tuinsalon en de tafel en stoelen
er weer op zetten.

Vorige week heb ik nog een stofje gekocht om een 
kleedje te maken.


Ik wou een patroon maken van een kleedje dat ik al had,
maar dat bleek te ingewikkeld en ingewikkeld, daar
heb ik nu geen zin in.....

Dus gezocht op Pinterest, vond daar het patroon van
de Eva dress....afgeprint, aan elkaar gekleefd en
dan zag ik gisteren nog een ander en 
nog veel simpeler modelletje
op Pinterest
dus....
Afgeprint, aan elkaar gekleefd, uitgeknipt,
op de stof gespeld en geknipt...
De naaimachine staat nu klaar en ik hoop dat
ik het snel in elkaar krijg!!!

Vandaag is het alweer de laatste schooldag voor Thibault,
maar vanwege het herfstweer lijkt het niet zo...
Volgend jaar gaat hij naar het trainingshuis.
Dit is een huis van de school, dat ergens in een 
andere gemeente staat en waar ze de
dagelijkse dingen van een huishouden leren.
Dus vanaf september een nieuw avontuur!!!
Vanaf morgen moet de wekker gedurende 2 maanden
niet meer om 6u30 afgaan!!!!
ZALIG!!!!

Gisteren kreeg ik nog geweldig nieuws, maar daar kan 
ik nog niets over zeggen....
Dat is voor binnenkort!!!

Nu ga ik alles verder voorbereiden om mijn kleedje
af te maken.
Maar eerst nog eventjes met mijn tante naar
het tuincentrum, want ze wil nog wat bloemetjes
voor haar bloembakken en om
12u30 moet ik naar de kinesist voor mijn rug.
Hopelijk valt het een beetje mee!!!

Fijne dag,
Martine 





3 reacties:

Anoniem zei

Chappen, ja dat is een (nieuw) woord voor de Nederlanders. Maar ik weet nu wat het betekent. Wat een mooi groot terras is het geworden. En straks lekker chillen en lounchen in je mooie terrasmeubels. Succes met het kleedje en ik ben benieuwd naar de verrassing. Groetjes Wilma

quiltingmieke zei

piep
dat wordt een zalig plekje meid.

Ja weer een nieuwe episode van het leven van je zoon


en benieuwd naar je kleedje en ??,

knuf

10 zei

Heerlijk zo'n groot terras... daar ga je vast van kunnen Genieten met een grote G:)
Veel succes met je kleedje en hopelijk valt het een beetje mee bij de kinesist!
Groetjes,
Martine