donderdag 1 september 2016

Eventjes bijpraten.....


Vorige week had ik het geluk om een workshop bij
te wonen van Kaari Meng van
French General.
Het was heel interessant om te horen over haar
zoektocht naar mooie stoffen, die kunnen
dienen als voorbeeld voor haar
mooie stoffencollecties.


We kregen een mini charm-pack en een patroon om
een mooi tasje te maken.
Het resultaat laat ik jullie later nog zien.

De rest van de week was ik in volle voorbereiding
van een feestje, hier thuis voor onze
Zilveren bruiloft!!!

Vrijdag had ik behoefte aan een beetje me-time
en reed ik naar Els Feteris.




Weer mooie, leuke dingen gezien en eventjes
bijgepraat ;-)

Daarna ging ik richting Etten-Leur, eventjes
dag zeggen tegen Marloes...


Zondag hadden we dan ons feestje!!!
Gelukkig kregen we veel hulp van mijn schoonzus
en schoonbroer.
Onze zonen sprongen ook bij...


Het was een prachtige dag!!!!

Dinsdag en woensdag ging ik werken bij Atelier Salgarollo.
Daar zijn we in volle voorbereiding voor de beurs
in Sainte Marie-aux-Mines.


Dat wil zeggen.....stof snijden en nog eens snijden!!!!
Rollen worden leeg gemaakt, zodat er weer
meer plaats komt in de winkel!!!

Grtjs,
Martine 







1 reacties:

10 zei

Hallo Martine,
nog van harte proficiat met jullie huwelijksverjaardag! Fijn dat jullie zo'n mooie "feest"-dag hadden!
Leuk dat je zo overal een beetje gaat kijken en ons laat meegenieten via de foto's...
Amai, dat is nogal een stapel stof om te snijden... wat zullen jullie blij zijn als alles mooi in dozen zit:)
Groetjes, Martine