maandag 27 maart 2017

Morgen is het zo ver......




Vanmorgen nog eventjes alles in orde gebracht thuis.
Dan ging ik de koffer pakken en 5 minuten later....


was de koffer in beslag genomen!!!!
Casimir en Arthur werden het precies gewaar
dat Thibault naar het ziekenhuis
moest vertrekken.
Om 14u30 werden we in UZ Leuven verwacht.
Gepakt en gezakt kwamen we hier aan.
Eventjes later waren we geïnstalleerd.


Een beetje later kwam de prof langs om alles nog
eens te overlopen.
Morgen, om 7u, komen ze Thibault halen.
De operatie zou dan een klein uurtje 
later van start gaan en zou een 6 à 7 uur duren.
Er worden namelijk 2 stimulators in zijn 
hersenen geplaatst en een kastje in zijn buik, dat
constant pulsen gaat doorgeven om 
zijn epilepsie-aanvallen tegen te houden.
Thibault is een klein beetje gestresseerd, maar
al bij al valt het mee.
Hij kijkt nog een film en morgenvroeg moet hij
vroeg op en een ontsmettende douche nemen.
Daarna kan alles van start gaan.
Het zullen spannende uren worden!!!
Gelukkig komt Chris me halen en gaan we 
even de stad in, zodat ik wat afleiding heb.
Gelukkig heb ik ook wat handwerk bij!!!

Vorige keer toen Thibault in het ziekenhuis lag, kreeg hij heel
veel kaartjes. Wie stuurt er deze keer ook een kaartje?
Gewoon naar www.uzleuven.be gaan. Dan klikken
op stuur een wenskaart en de rest wijst
zichzelf uit.
Zijn gegevens zijn :
Thibault De Baere
Eenheid 452
Kamer 201/1
Woonplaats : Ekeren
Kaartjes worden de volgende dag afgeprint 
en 2 dagen later bezorgd.
Alvast bedankt!!!

Grtjs,
Martine 





5 reacties:

Ineke zei

Hallo Martine, ik wil graag een kaartje sturen, maar ik moet ook de woonplaats van jullie invullen. En die heb ik niet :(
Groetjes, Ineke

BezigeBijMirjam zei

Oh wat een spannende dag wordt dat voor jullie. Ik hoop dat alles goed zal verlopen. En ik zal een kaartje sturen. Lieve groet.

Tilly zei

Heel veel sterkte voor morgen Martine, zal vast goed gaan.
groetjes Tilly

Anoniem zei

Lieve Martine , wat heb je toch een dappere zoon. Wat deze knul al allemaal mee heeft moeten maken....en jullie als ouders ook iedere keer. Ik wens jullie heel veel sterkte en succes met deze operatie. Lieve groet van Wilma

Cynthia Wie zei

Sterkte met je zoon, prachtige man. Mijn zoon heeft diabetes en je zou toch alles doen om ze beter te maken. Ik wil graag alle sterkte wensen. Bij mij helpt ook Quilten etc. om een beetje tot rust te komen. Ik zou graag wat meer willen weten van je Quilt die je aan het maken bent met die schattige haasjes en de stof die je als achtergrond hebt gebruikt? Nogmaals veel sterkte voor uw hele familie. Met vriendelijke groet, Cynthia.