donderdag 30 maart 2017

Schone slaper.....


Dag 2 na de operatie...
Alles gaat goed met Thibault.
Alleen slaapt hij nogal veel. Pijn heeft hij niet.
Vermits hij zoveel slaapt, gaan ze de stimulator straks
misschien eventjes uitschakelen om te zien hoe hij reageert.
Daarnet heeft de verpleegster hem wakker gemaakt en
verplicht in de stoel te gaan zitten.
Verplicht om eventjes iets te doen en wakker te blijven ;-)


Als hij mocht kiezen, dan ging hij terug in bed liggen en
slapen, denk ik :-) :-)

Gisteren kregen we ook al een lading kaartjes....


Et oui, Sonja, t'est la seule, qui a choisi
la renne :-)

Iedereen van harte bedankt voor de kaartjes,
telefoontjes,
sms'jes, messengerberichten en
Facebookreacties!!!
Fijn te weten dat iedereen zo aan
ons heeft gedacht!!!

Ondertussen hou ik me in stilte bezig....


Quilten....iedereen die me een beetje kent, 
weet dat dit niet mijn favoriete bezigheid is!!!!
Ondertussen ben ik dan al weer aan iets anders aan't
denken....ik heb nog een project van een paar jaar
geleden bij.....dat zou ik ook eens graag verder
afmaken.... 

Kristel en Cynthia vroegen zich af wat ik
aan't maken ben met de haasjes...


Wel de haasjes zijn eigenlijk een leuk, schattig stofje 
dat ik ooit in Frankrijk kocht en waar
ik nu een zelfgemaakt
strijkplankje van heb gemaakt :-)
Dus niets applicaties ;-)

Groetjes,
Thibault en Martine




4 reacties:

Ineke zei

Zie aan het gezicht van Thibault dat hij echt liever ligt ;-)
Wat veel kaartjes mocht hij al ontvangen!
Mooie quilt-steekjes!
Beterschap en tot de volgende keer, groeten, Ineke

BezigeBijMirjam zei

Thibault is dus toch nog in het ziekenhuis. Ik heb niet goed opgelet. Maar het gaat wel goed met hem toch? Veel beterschap voor hem en jij lekker quilten Martine.

Unknown zei

Ik hoop dat het Thibault gelukt is om een tijdje wakker te blijven en daarna... lekker terug slapen zzzzzzzzzz...
Nog veel beterschap en voor jou veel handwerkplezier!
Groetjes, Martine

cynthia zei

Haha ik dacht inderdaad dat je alle haasjes zelf had gemaakt. Wat een schattig stofjes zeg. Daar geniet je toch van. Maar je zoon ziet er inderdaad moe uit. Gelukkig geen pijn maar nog wel vermoeiend. Hoop dat het allemaal goed mag verlopen en dat alles naar wens mag wezen. Met vriendelijke groet.