dinsdag 2 mei 2017

Druk bezig.....



Op de beurs in Rijswijk kocht ik bij Jeanneke de stempel
van het vingerhoedje.
Ondertussen heb ik al zeker een paar duizend vingerhoedjes
gestempeld ;-)


En tussendoor naai ik dus vingerhoedjes....
Even verstand op nul ;-)


Vandaag ben ik verder aan't werken aan het 
volgende blok voor de seizoensquilt.


Nog wat borduren en we zijn weeral klaar!!!

Ik heb ook mijn huisjes weer boven gehaald...



Ik heb weeral bijna een rij klaar en dan mag die
er ook weer aan genaaid worden ;-)
Daarna nog 5 rijen = 85 huisjes
te gaan!!!
Ooit geraakt hij wel af!!!
Dat heb ik Jeanneke beloofd!!! ;-)

Met Thibault gaat alles goed.
Vorige week maandag zijn we terug naar
Leuven geweest en werd zijn
neurostimulator verhoogd.
Vorige week is hij ook al anderhalve dag
naar het trainingshuis geweest.
En vanaf vandaag is hij ook weer gaan
werken bij de Hubo.
Hij was wel heel moe toen hij thuis kwam.


En Mieke ging er lekker bij liggen ;-)

Fijne dag,
Martine 







8 reacties:

Jeanneke.com zei

Wow, die huisjes, breng je ze 18 Mei a.u.b. mee naar de open deur dag in Westerlo?

Christel zei

Je bent weer goed bezig geweest Martine, mooi allemaal!

Marja Rijnsburger zei

Je doet je blognaam wel eer aan.
En wat prachtig allemaal.
Groetjes Marja

Frederika zei

Fijn dat het goed gaat met je zoon.
Je quilt met huisjes is prachtig en lekker kleurrijk.

Atelier Ullizee zei

Mooi toch die huisjes! Leuk dat jij ook vingerhoedjes aan het naaien bent...
Groetjes,
Natascha

corapensa zei

Beautiful!

Ineke zei

Die huisjes, zo mooi!!! En handig om naast je de vingerhoedjes klaar hebt liggen om zo aan elkaar te naaien.
Fijn om te horen dat het met je zoon goed gaat.
Groetjes, Ineke

Unknown zei

Fijn dat het met Thibault zo goed gaat! Ik blijf duimen voor hem:)
Amai, die huisjes zijn telkens toch weer geweldig om te zien en je hebt er echt nog maar weinig te gaan! Je bent er bijna!!!
Een paar vingerhoedjes heb ik ook al geknipt. Ik naai ze met het naaimachine en het lijkt me heel leuk om te doen! Als ik van elk stofje dat ik heb enkele vingerhoedjes knip dan heb ik zo een leuke quilt;-)
Groetjes, Martine