zaterdag 1 juli 2017

Uitstapje....


Ik heb enkele drukke, spannende dagen achter de rug.
Zoals waarschijnlijk meerdere ouders, die opgelucht
ademhalen omdat zoon- of dochterlief
geslaagd zijn.
Maxime is nu afgestudeerd als zorgkundige en kan
binnenkort aan de slag in het bejaardentehuis.
Thibault had vrijdag zijn laatste dag
in het trainingshuis.
Bij Alexis was het ook spannend, want hij moest
er van iets specifieks door zijn, anders mag
hij volgend jaar geen stage doen.
Gelukkig is hij erdoor!!!
Nu eind augustus nog enkele vakken opnieuw doen
en dan maar hopen dat hij daarin slaagt, zodat
hij ze volgend schooljaar niet nog eens moet doen ;-)

Dus vandaag tijd voor ontspanning!!!!
Vanmorgen kwam mijn vriendin Tris en vertrokken we
samen richting Overloon.
Vanuit een heel andere richting vertrokken
Chris, Ann en Peggy ook
naar Overloon.
Het was opendag bij Quilt it & Dotty!!!












Het was er een gezellige drukte!!!
Natuurlijk waren er weer wat lapjes, die met ons 
mee naar huis wilden.....



En dit ging ook nog mee...



Er was ook een mevrouw die confituur verkocht


Dus ook deze 2 gingen graag mee ;-)

Daarna gingen we naar een ijssalon.
Iedereen een ijsje....





En ik....


Het moet niet altijd dezelfde zijn, die snoept hè!!!
Het was gezellig!!!



Daarna reden we terug naar huis, maar Tris en ik
zijn eerst nog gestopt bij de Quiltpuzzel
in Eindhoven.
Daar heb ik ook nog enkele stofjes gekocht...



Het was een leuk uitstapje!!!

Grtjs,
Martine





6 reacties:

Frederika zei

Fijn dat de examens goed zijn afgerond. Gefeliciteerd.
Wat heb je een leuke aankopen gedaan.

Chookyblue...... zei

kids sure do grow up quickly........
what a lovely shop to visit and I do like the fabrics you purchased very much.......

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk dat jouw kinderen alledrie geslaagd zijn of door mogen. Een hele opluchting.
Gisteren had ik ook graag naar de open dag van Dorry gegaan. Maar wij hadden een andere gezellige invulling van de dag. Vrijdagavond opgepast bij dochter en schoonzoon. Blijven slapen en 's morgens aan de koffie met taart want onze dochter was jarig. Daarna naar huis want in de middag gingen we naar mijn vriendin uit Amerika die 65 jaar is geworden en nog in Nederland was, dus een feestje.Ook heel leuk allemaal.
Dat lapje met die kopspeldjes is ook een schatje zeg. Ik kom waarschijnlijk deze maand een keer in Eindhoven en ik hoop dat die winkel dan open is. Fijne zondag Martine.

wilma oud zei

Wat heb ik genoten van jouw foto's van je uitstapje en jouw aankopen in Overloon. Ik ben er ook eens geweest en weet hoe leuk en mooi het daar is. Ook nog hartelijk gefeliciteerd met jouw zonen. Wat een opluchting he. Nog een fijne zondag en lieve groet van Wilma

Dawn zei

Congratulations to the children.
What a special day! Thank you for sharing.

Unknown zei

Fijn dat de jongens alledrie zo'n goede resultaten hebben! Een dikke proficiat en hopelijk kunnen ze nu eerst genieten van een poosje vakantie!!!
Mooie stofjes heb je gevonden tijdens je leuke uitstap- vooral de "roodjes" zijn heel mooi! En de ijsjes zagen er ook heerlijk uit... Zo'n fijne dag had je wel verdiend want het zijn toch steeds spannende weken als de kids in de examenperiode zitten.
Ik wens je nog veel me-time om al die mooie stofjes en patroontjes te verwerken:)